dimecres, 30 de desembre de 2015

Una mort lenta i dolorosa?

Aquesta setmana s'acaba l'any 2015. Dijous a les 12:00hPM direm adéu a 365 dies plens de reptes i fites, moltes d'elles històriques. Ara, acabarem l'any sense saber què passarà amb el proper govern de la Generalitat. A hores d'ara no sabem quin mètode utilitzarà la CUP per arreglar el ridícul empat de diumenge a Sabadell, que allarga encara més l'agonia d'aquest procés.

D'entrada, no vaig veure gaire bé la decisió de la CUP de convocar una assemblea (tres mesos després del 27-S) per decidir si investien o no Artur Mas. No havien pres una decisió abans? No haviem sentit als dirigents de la CUP durant la precampanya i la campanya que no investirien Mas sota cap concepte? I doncs, per què actuen com l'antiga CiU jugant tot el dia a la Puta i la Ramoneta? No haviem quedat que el procés era una cosa seriosa? Doncs, a què es deu aquesta situació?

La gent que se sent cremada és molta. Poso, per exemple, el cas del meu avi. Ell sempre diu: Jo només aniré a votar per Catalunya. Passo de votar cap polític perquè són tots una colla de lladres i ganduls. Així que el vaig acompanyar a votar el passat 27 de setembre. Era la primera vegada que, en 77 anys de vida, el meu avi participava en unes votacions vinculants, ja que es va estrenar el 9-N.

Quin missatge li hauria de donar jo, al meu avi? I com ell molta gent al nostre país. Quina cara farien en Macià i en Companys en veure aquest espectacle tan lamentable? Com ens ho hem de pendre, això?

Ni vull ni crec que el procés hagi arribat fins aquí per salvar en Mas i companyia. S'ha de ser molt mesquí per utilitzar aquesta afirmació després d'haver vist les riuades humanes que han ocupat els carrers i places del nostre país amb un reclam nítid i a l'uníson: La independència de Catalunya. M'és difícil entendre l'actual situació.

I no carrego contra ningú en particular, sinó contra tothom en general. Tant menyspreable és l'actitud de la CUP jugant a la Puta i la Ramoneta com la del senyor Mas, que parla d'engrandir la massa social i no sembla enganxat a la cadira amb SuperGlue.

Em rendeixo. El millor per desencallar aquesta situació és convocar noves eleccions i acabar amb aquest paperot, tant des d'una part com de l'altra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada